El període inicial per a sol·licitar l’ajut de menjador és: del 16 de maig al 15 de juny de forma telemàtica únicament.
Tot i que estan previstes noves convocatòries durant els propers mesos, us recomanem fer-ho en la convocatòria del juny, per a començar el nou curs sabent si podeu comptar o no amb l’ajut de menjador.
Al mes de setembre, la podreu demanar dels dies 5 a 25.

El codi de centre de l’Escola-Institut Mirades és: 08077095

Per tal de fer la sol·licitud, cal que cliqueu a l’enllaç que rebreu a partir demà per SMS des del Consorci d’Educació de Barcelona o fent clic en el següent link  Formulari

És important que tingueu a mà l’IDALU del vostre fill/a, ja que és una dada obligatòria per a fer la sol·licitud. Hi figurarà en l’esmentat SMS, el podeu trobar al butlletí d’avaluació dels darrers cursos o ens el podeu preguntar per correu electrònic.

Passos a seguir:

– Accedir al formulari (disponible al web del Consorci d’Educació de Barcelona, a partir del 16 de maig)

– Omplir les dades (recordeu que cal fer constar tots els membres de la família)

– Imprimir-lo.

– Signar-lo.

– Portar-lo a l’escola, abans del 17 de juny

Sense el lliurament de la sol·licitud signada a l’escola, el tràmit no es donarà com a finalitzat, per tant l’ajut no constarà com a sol·licitat.

Si teniu cap dubte o dificultat en el moment d’omplir el formulari, us podeu adreçar als següents espais de suport habilitats especialment per als ajuts de menjador 22/23.

Presencialment a les oficines del Consorci i amb cita prèvia.
Seu del CEB (C/ Roger de Llúria, 3)
OME Ciutat Vella (Placeta del Pi, 2)
OME Nou Barris (C/ Nil, 27, baixos)
OME Sant Andreu (C/ Sant Adrià, 20)

Per reservar cita prèvia:
A la pàgina web del Consorci:
Trucant al CEB: 93 551 10 00 – Trucant al 012
Pàgina  web  del  Consorci:   www.edubcn.cat:  Alumnat  i famílies > Ajuts i beques > Ajuts de menjador escolar

Si necessiteu més informació, recordeu que  l’horari d’atenció telefònica de la Secretaria de l’escola és: de 9:30 h. a 13:00 h.

Els ingressos econòmics es comprovaran des del Consorci d’ofici creuant dades amb l’Agència Tributària, Seguretat Social, Serveis Socials, SAIER, etc.

Només s’ha d’adjuntar documentació en el següents casos:

– Resolució d’acolliment,

– Valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,

– Bases de cotització de l’any 2021 de les treballadores de la llar.

Per a més informació:Full informatiu Ajuts de Menjador 2022/2023