Durant el mes d’agost 2023 us oferim la possibilitat de que els infants participin al CASALS URBANS BAOBAB ESTIU 2023 al barri del CARMEL i SANT GENÍS.
Les activitats seran:
– Activitats de lleure, jocs, convivència amb el medi natural i social.
– Una sortida setmanal.
La finalitat dels casals és oferir una proposta de lleure educatiu als vostres fills i filles on puguin gaudir de les vacances al seu barri.
PARTICIPANTS: Infants que hagin cursat durant el 2022-2023, algun curs de l’etapa d’educació infantil (P4-P5) i primària (de 1er a 6è).
TORNS I DATES: Cada infant només podrà realitzar un dels dos torns!

PRIMER TORN: Del 31 de juliol a l’11 d’agost de 2023. PLACES LIMITADES!

SEGON TORN: Del 14 d’agost al 25 d’agost de 2023. PLACES LIMITADES!

LLOC REALITZACIÓ: Escola El Carmel (barri del Carmel) i Escola M. de Déu de Montserrat (barri de Sant Genís)
HORARI BASE: De dilluns a divendres de 10:00 a 16:00 h. Servei de menjador inclòs. (Cal fer l’horari complet. Sense servei d’acollida).
TERMINI DE PREINSCRIPCIÓ: A partir del 25 de maig i fins el 8 de juny. ACTIVITAT GRATUÏTA
ENTITAT GESTORA: Coordinació general: Cooperativa Reflexes. Organització del casal: pendent de confirmar.
PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ: Podreu fer la sol·licitud de reserva de places mitjançant formulari on-line a www.reflexes.cat/inscripcions-2/
Si teniu dubtes per omplir-lo podeu contactar:
– Via telefònica de 8h a 10h i de 17h a 18h als telèfons 633706187 / 644767717.
– Per correu: baobabestiu@reflexes.cat
– El primer dia de preinscripció (25 de maig) podeu dirigir-vos presencialment al Casal de Barri del Carmel en horari de 10h a 13h o al Centre Cívic Casa Groga en horari de 15h a 18h, en cas que tingueu dubtes o dificultats amb el formulari on-line.