El divendres, 17 de febrer de 2023, de 15:30 h. a 17:00 h., l’ AFA i l’escola-institut hem organitzat una festa de Carnestoltes oberta per a totes les famílies.
Hi hauran diferents tallers per a tot l’alumnat i servei de begudes per a les famílies.

Per tal de recaptar diners per a les totes les colònies 22/23, hem preparat una xocolatada i sorteig de 2 cistelles i una tablet, al preu d’1 €,. Les butlletes les podreu comprar anticipadament a l’ AFA, el dilluns 6 i 13 de febrer de 15:30 h. a 16:30 h.

En cas que no pugueu acompanyar als/les vostres fills/es durant la festa i no podeu comprar la butlleta de la xocolatada i el sorteig, com a darrera opció, li podeu donar els diners al nen/a i ens ho feu saber.

Per a les famílies sòcies, es realitzarà un sorteig especial d’una cistella i una tablet. Podeu passar a recollir la vostra butlleta (sense cost), al local de l’ AFA, els dilluns de 15:30 h. a 16:30 h.

Ens agradaria molt poder comptar amb l’assistència de tots vosaltres!

Les famílies que pugueu assistir recollireu als vostres fills/es a les 15:30 h. a les aules i gaudireu de la festa a la pista amb ells/elles.

Els nens/nenes que no puguin estar acompanyats per les seves famílies, gaudiran de la festa amb l’acompanyament de l’equip docent (l’horari de recollida de l’alumnat serà l’habitual).

Els/les nois/es de l’ESO que ho desitgin podran participar de la festa, quedant-se a la pista després de l’espai del menjador.

Ens ajudeu a fer una previsió de les famílies que podeu assistir? Podeu omplir aquest FORMULARI DE PARTICIPACIÓ

Ens agradaria molt poder comptar amb l’assistència de tots vosaltres!