Durant les últimes setmanes, a la franja d’Aprenentatge Globalitzat (AG), els nens i nenes de 1r d’ESO han estat investigant diferents aspectes sobre el barri del Carmel i les seves particularitats.

Amb l’objectiu d’exposar els productes que han creat sobre el barri, els nens i nenes han organitzat la II Fira Divulgativa sobre el Carmel, seguint les passes dels seus companys que ara fan 2n d’ESO i que van celebrar l’any passat la 1ª edició.

La fira tindrà lloc a l’Institut Escola Mirades, el proper dimarts 20 de desembre, entre les 16:30h i les 17:30h.

A les 17:30h farem la clausura de la fira amb un petit berenar.

Des de l’Institut Escola Mirades volem que les famílies sigueu conscients de la bona feina que fan els vostres fills i filles a l’institut i sigueu partícips del seu procés d’aprenentatge.

Els vostres fills i filles s’han esforçat molt i els hi fa molta il·lusió ensenyar-vos tot el que han après a fer durant el projecte.